مزایای سرور دست دوم یا کار کرده (refurbished) چیست؟

چهارشنبه 8 بهمن 1399
23:34
فاطمه

هنگام تصمیم گیری بعدی برای خرید در مورد زیرساخت های سخت افزاری فناوری اطلاعات ، ممکن است سوالات زیادی داشته باشید. تعیین اینکه چه سرورهایی برای نیازهای شما مناسب ترند نیز می تواند چالش برانگیز باشد و به پروژه های IT خاص که قصد دارید برای آنها برنامه ریزی کنید بستگی دارد. شما احتمالاً به چیزی قابل اعتماد ، مقرون به صرفه و چیزی که مدت زمان کوتاه آن بسیار کوتاه باشد نیاز خواهید داشت.

گزینه هایی که در اختیار شماست به هیچ وجه محدود نیستند. هنگام خرید سرورهای کاملاً جدید ، فقط باید تصمیم بگیرید که چه مارکی(OEM) برای شما بهتر است و همچنین اینکه به چه تنظیماتی نیاز دارید. همچنین باید تعیین کنید کدام توزیع کننده را خریداری کنید. در هنگام خرید سرور مرمت شده یا سرور دست دوم ، فاکتورهای بیشتری در این زمینه نقش دارند ، از جمله کیفیت محصولات مرمت شده ، اعتبار فروشنده ، گواهینامه های فروشنده ، قیمت محصولات فروشنده ، و بیشتر.

مزایای استفاده از سرور های دست دوم چیست؟

در ادامه این مقاله ، ما مزایای خرید سرور دست دوم به جای سرور های نو را بیان کرده ایم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

1. شما قادر به تهیه سروری با مشخصات بالاتر هستید و می توانید پیکربندی خود را شخصی سازی کنید

بودجه IT محدودی دارید اما همچنان به خرید سرورهای با کارایی بالا نیاز دارید؟ مشکلی نیست. با رفتن در مسیر خرید سرورهای دست دوم یا کارکرده ، می توانید مشخصات بسیار بالاتری را تهیه کنید.

علاوه بر این ، آیا می توانید سرور خود را بر اساس نیازها و نیازهای خود پیکربندی کنید. هزاران گزینه ممکن برای ساخت یک سرور وجود دارد ، و چرا محدود به آنچه OEM یا توزیع کننده ارائه می دهد شوید؟ هنگام خرید سرور کار کرده یا refurbished ، تمام این گزینه ها با کسری از هزینه در دسترس شما قرار می گیرد. همچنین می توانید مشکل تماس با توزیع کننده مجاز OEM برای دریافت قیمت یا بررسی در دسترس بودن را فراموش کنید ، فقط می توانید به صفحه پیکربندی سفارش بروید و مشخصات مدنظر خود را سفارش دهید.

در این شرایط سرور HP میتواند یک گزینه جذاب برای خرید سرور های دست دوم باشد.

2. به کاهش ضایعات الکترونیکی کمک کنید

زباله های الکترونیکی یک مشکل واقعی است. چندین قانون و مقررات جدید وجود دارد که شرکت ها و مصرف کنندگان را ملزم به بازیافت مسئولانه وسایل الکترونیکی می کند ، بنابراین در نهایت در محل دفن زباله قرار نمی گیرند. بزرگترین شرکتهای نوسازی الکترونیکی دارای گواهینامه هایی هستند که سالانه آنها را ممیزی می کند تا اطمینان حاصل شود که همه زباله های الکترونیکی به درستی اداره می شوند. با خرید سرورهای مرمت شده یا دست دوم، به کاهش ضایعات الکترونیکی کمک می کنید. شما به سرورهای قدیمی زندگی تازه ای می بخشید. شما با افزایش عمر مفید الکترونیک به کاهش تأثیرات محیطی در آن کمک می کنید.

3. کاهش قابل توجه زمان

زیبایی خرید سرورهای مرمت شده این است که خرید شما معمولاً ظرف یک روز کاری آماده است و اغلب در همان روز خرید آن انجام می شود. حتی هنگام پیکربندی مشخصات خود ، این سرورهای ساخته شده به ترتیب معمولاً برای ارسال حداکثر طی یک یا دو روز در دسترس هستند. در هنگام خرید سرورهای جدید ، زمان سربازی اغلب به طرز دردناکی طولانی است .

4. قطعات یدکی به راحتی در دسترس هستند و بازگشت بدون دردسر است

با خرید سرورهای مرمت شده ، همچنین اطمینان حاصل می کنید که قطعات جایگزین به راحتی در دسترس هستند و می توانند به همان سرعتی که قادر به خرید آنها هستید ، برای شما ارسال شوند. آنها همچنین با کسری از هزینه قطعات یدکی جدید در دسترس هستند. اگر از خرید خود راضی نیستید ، بسته به فروشنده ، معمولاً بین 30 تا 90 روز فرصت دارید محصول را پس دهید. بازده معمولاً توسط فروشنده (برای حمل و نقل) پرداخت می شود و تعداد بسیار کمی از آنها حتی هزینه بازپرداخت را نیز دریافت می کنند. بازگشت با خریدهای جدید بسیار پیچیده تر و پرهزینه است و برای تأیید زمان بسیار بیشتری لازم است.

5. صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های حمل و نقل

بسیاری از فروشندگان از طریق کانالهای مختلف در ایالات متحده محصولات مرمت شده خود را با ارسال رایگان لیست می کنند. بله رایگان با توجه به سرورهای بزرگ و سنگین ، حمل و نقل اغلب هزینه بر است. هنگام خرید جدید ، حمل و نقل و جابجایی هزینه های بسیار قابل توجهی است. این هزینه ها بسته به محل توزیع کننده شخص ثالثی که از آن استفاده خواهید کرد نیز تا حد زیادی متفاوت خواهد بود. با این وجود ، در دنیای سرورهای مرمت شده ، حمل و نقل بصورت رایگان ارائه می شود و یا با هزینه (بدون حاشیه توسط فروشنده اضافه می شود) نقل قول می شود.


[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین وبلاگ خبری ایران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]